HTML

Hogyan szeresselek?

2009.12.04. 22:16 | Zyra | Szólj hozzá!

...nem tudom hogyan szeresselek még?!

Adtam vulkánból kitörõ tüzes szenvedélyt,
hûvös-hide
g szépségként hódításra vágyó szép reményt,
próbáltam szólni szép szavakkal - rímeked adni s tiszta hangokat,
leírni versem Neked, hogy édes csendjükkel is kifejezzem magam,
kínáltam testem ízeit gyönyörökbe szedve,
egyre jobban kiismerve - édesítve - Neked,
vagy éppen gondolatom magját, lelkem belsejét mutattam,
páncéltalan õszinteséggel, remegõ mondatokkal.

MINDENT,
igazán mindent Neked akartam!

De..........
.......nem tudom még hogyan szeresselek?!

Szabado
n,függetlenül,végtelen, úttalan-utakon,
csillagok közt fényesen vagy bolondosan, szorosan,
kábítón, Tõled részegülve, lényed rabjává válva õrülten,
jövõbe látva vagy felhõtlenül, gátlástalanul élni a mának??????


Akarod egyáltalán, hogy szeresselek?!

Szeress
elek, mint ki ,már csak percekig, órákig szerethet?
De szólj most Te - s mondd el mit tegyek!

Mit szeretnél a legjobban - hogyan szeresselek?!

A bejegyzés trackback címe:

https://zyravers.blog.hu/api/trackback/id/tr71574811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: ...felmerülő kérdések...
süti beállítások módosítása