HTML

Az első csók

2009.12.03. 11:58 | Zyra | Szólj hozzá!

Egy szép napon "belé botlottam",
Rámnézet
t és megfogta a kezem,
szemembe nézett és kisfiúsan rám nevetett.

- hirtelen nem tudtam mit tegyek -

...ott állt mellettem - indulásra készen,
majd lassan átölelt...közelebb hajolt..
.....és megcsókolt......


Az
elsõ csók mit Tõle kaptam.
- mintha egy lavina indult volna el -
Közelebb hajoltam és viszonoztam a csókot,
majd én is Vele indultam................
..

A bejegyzés trackback címe:

https://zyravers.blog.hu/api/trackback/id/tr531570888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: a múlt
süti beállítások módosítása