HTML

Szerintem...

2009.12.05. 13:23 | Zyra | Szólj hozzá!

- féktelen érzelem önti el a lelkem -
Akarom!
- de kimondani nem merem -

Álmaimban képek:

MÚLT
JELEN
JÖVÕ
REMÉNYEK

Félek, mert élek - talán tévedek.
INDULATOK
VÁGYAK

tombolnak bennem, melyek
"mérgezik" testem s a lelkem.

Látom ami látható - értem mi megérthetõ..
...s ha mégsem értem, majd megélem
s ha megéltem - akkor megértem........
NE KÉRDEZZ!
ÉREZZ!

A végén minden szép lesz - Szerintem......

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zyravers.blog.hu/api/trackback/id/tr301575747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása