HTML

...mese

2010.02.17. 15:18 | Zyra | Szólj hozzá!

A mesénk folyamán ültem,

s egy új érzést fütyültem.

Halkan belemártottam a szívem

és figyelrem,hogyan, milyen.....

...éreztem,hogy forr,elsodor;

hogy van szép mélye de van komor;

hogy néhol sekély - máshol egészen mély,

mégis egy csillogó rejtély.

Láttam amint hegynek felfelé folyik

s a vízesésnél szétporlik.

Gyémántként csillog a levegőn

majd tovább zúg a hegytetőn.

....csak folyt...folyt felfelé a víz....

s a számban az a furcsa íz,

orromban a pára dús illata súgta:

"ez csak egy pillanat".

- eszembe jutott ez csak egy mese,

szívemnek színes képzete -

Nézelődtem,napoztam ,fütyültem,

míg a mese folyamának a partján csücsültem....

 

 

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zyravers.blog.hu/api/trackback/id/tr731766399

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - HOGY EZZEL BÁRMIT 2010.11.29. 09:58:05

                                        Míg élt, azt hiszem, soha nem mo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása